اخبار

تخلیه اسید نیتریک 57 درصد در انبار تهران

شرکت نیتریک ایران یکی از بزرگترین مجموعه های فروش اسید نیتریک 57 درصد شیراز  در سطح کشور می باشد. و با ایجاد شعب مختلف در کل کشور اقدام به تامین این محصول به صورت عمده و خرده نموده است. این شرکت با فراهم آوردن امکانات حمل و نقلی و انباداری در کنار هم ، توانایی تامین مواد اولیه صنایع و کارخانجات را کسب نموده است.

این مجموعه در زمینه فروش اسید نیتریک 57 درصد شیراز ، دارای چندین سال سابقه بوده و بسیاری از  صنایع بزرگ ، جزو مشتری های عمده و اصلی این شرکت می باشند. با توجه به افزایش نیاز به خرید اسید نیتریک در تهران و شهرهای اطراف ، این شرکت اقدام به تخلیه محموله اسید کلریدریک 33 درصد در انبار تهران برای رفع نیاز مشتریان نموده است.

تخلیه اسید نیتریک 57 درصد در انبار تهران

در روزهای اخیر با توجه به تخلیه اسید نیتریک 57 درصد در انبار تهران ، موجودی این محصول مجددا شارژ شده است. و مشتریان و خریداران محترم می توانند جهت خرید این محصول با کارشناسان ما در بخش فروش ارتباط برقرار نمایند. و در اسرع وقت ، محصول مورد نیاز خود را با نازلترین قیمت موجود در بازار تهیه نمایند.

تخلیه اسید نیتریک 57  درصد در انبار تهران با توجه به رشد تقاضا

افزایش واحدهای صنعتی و تولیدی های مصرف کننده اسید نیترک در تهران و شهرهای همجوار و افزایش میزان تولید آنها ، باعث افزایش مصرف و رشد تقاضا برای خرید این محصول شده است. و چون اکثر واحدهای صنعتی و تولیدی ، اسید نیتریک مورد نیاز خود را از شرکت نیتریک ایران تامین می نمایند. موجودی این محصول در انبار تهران کاهش یافته بود.

لذا دست اندرکاران این مجموعه با مشاهده روند رشد تقاضا و افزایش خرید از سوی مصرف کنندگان ، اقدام به تامین فوری  این محصول نموده و تخلیه اسید نیتریک 57 درصد در انبار تهران را انجام داده است.  با تخلیه محموله اسید نیتریک 57 درصد در انبار تهران ، موجودی آن ، مجدد شارژ شده و خریداران محترم می توانند سفارش های خود را از طریق واحد فروش ثبت نمایند.

با اقدامات شرکت نیتریک ایران در تامین و عرضه به موقع اسید نیرتیک ، واحدهای تولیدی و صنعتی که بخاطر نبود مواد اولیه طی روزهای اخیر دچار تعطیلی و کمبود تولید شده بودند. با تهیه اسید نیتریک از این مجموعه ، مواد اولیه خود را تامین نموده و اقدام به راه اندازی مجدد خطوط تولید ، شروع به تولید محصول نموده اند.

 

انواع اسید نیتریک عرضه شده توسط شرکت نیتریک ایران

انواع اسید نیتریک عرضه  شده توسط شرکت نیتریک ایران
انواع  اسید نیتریک انواع بسته بندی
اسید نیتریک 57 درصد

شیراز

مخزن 25 تنی

مخزن 2 تنی

مخزن 1 تنی

بشکه 220 لیتری

گالن 20 لیتری

 

تامین و توزیع مستمر اسید نیتریک

همانطور که در قسمت های قبل بیان نمودیم شرکت نیتریک ایران یکی از بزرگترین مجموعه های تامین کننده مواد اولیه و اسید نیتریک در مرکز و شمالغرب کشور می باشد. زیرا اغلب صنایع خرد و کلان ، محصولات و مواد اولیه مورد نیاز خود را از این شرکت تهیه و خریداری می نمایند. در قبال این میزان از خرید اسید نیتریک ، شرکت نیتریک ایران در سال های اخیر اقدام به راه اندازی شعب و انبارهای متعدد در نقاط مختلف کشور نموده است.

هدف از این کار ، تامین مستمر اسید نیتریک برای تمامی مشتریان در هر نقطه از کشور می باشد. تا مصرف کنندگان و مشتریان بتوانند ، محصول مورد نیاز خود را به راحتی و بدون دغدغه به صورت مستمر و همیشگی خریداری و تهیه نمایند. همچنین این مجموعه با تخلیه اسید نیتریک 57 درصد در انبار تهران  به صورت روزانه ، نیاز منطقه مرکزی کشور را تا حدود بسیار زیادی رفع نموده است.

در حالت کلی تخلیه اسید نیتریک 57 درصد در انبار تهران ، با توجه به نیاز گسترده تولیدی ها و صنایع مرتبط به صورت روزانه صورت می گیرد. که باعث تامین مداوم و مستمر مواد اولیه برای تولید کنندگان گردیده است. در این بین لازم به ذکر است که تامین اسید کلریدریک توسط شرکت نیتریک ایران برای تولیدی ها و صنایع مرتبط با پایین ترین قیمت موجود در بازار قیمت صورت می گیرد.

و تمامی خریداران می توانند محصول مورد نیاز خود را به صورت عمده و خرده با نازلترین قیمت موجود و در کمترین زمان ممکن ، توسط این مجموعه تهیه نمایند. یکی دیگر از مزایای خرید از شرکت نیتریک ایران ، خرید بار با کیفیت و تازه می باشد. که خیال مصرف کنندگان را از همه جهات آسوده می نماید.

ارسال اسید نیتریک در کوتاهترین زمان ممکن

شرکت نیتریک ایران با فراهم نمودن امکانات مورد نیاز برای تخلیه سریع محموله های وارد شده به انبار ، تخلیه محموله اسید نیتریک 57 درصد در انبار تهران ، در سریعترین زمان صورت می گیرد. تا تمامی سفارش های دریافتی به نوبت و به سرعت بارگیری و ارسال شوند. این شیوه عمکلرد در نحوه تخلیه و ارسال ، سبب رضایتمندی مشتریان این مجموعه شده و به یکی از نقاط قوت این شرکت بدل شده است.

تمامی سفارش های ثبت شده ، توسط همکاران ما در بخش فروش با رعایت نوبت گذاری و اولویت بندی می گردند. و همزمان نیز به واحد تامین و عرضه ارسال می گردند. در این بخش نیز همزمان با تخلیه محموله اسید نیتریک 57 درصد در انبار تهران ، سفارش های مشتریان به صورت نوبتی بارگیری و آماده ارسال می گردند. یکی دیگر از مزایای خرید اسید نیتریک از شرکت نیتریک ایران ، فروش آن در بسته بندی های مختلف و ارسال به سراسر ایران و خارج از ایران میتوان اشاره کرد که از مزایای قابل توجه این محصول می باشد.

شما می توانید از محصولات مختلف ما مانند اسید نیتریک گالن 20لیتری دیدن فرمایید.

نظرات شما
ثبت نظر